خاکشیر سایان
نوشته شده توسط : sharbat1

خاکشیر گیاهی است که به صورت خودرو در باغ ها و صحراها می روید و دارای برگ هایی با بریدگی زیاد و گل های زرد روشن از تیره شب بو می باشد. قسمت پایین آن کرک دار و قسمت بالایی آن بدون کرک است.خاکشیر

خاکشیر خواص مواد غذایی و میوجات

خاکشیر از نظر تنوع دو نوع دارد که اولی تلخ بوده با دانه های ریز و رنگ مایل به سرخ و گونه دیگر شیرین است و دانه های آن بزرگ تر بوده و رنگش سرخ تیره است. هر دو نوع در اغلب نواحی ایران مخصوصاً دامنه های البرز و در بیابان های آن نواحی رشد میکنند.

 در رابطه با یکی از دانه های پرخاصیت که خوردن آن از گذشته تا کنون توسط بزرگتر ها و همچنین پزشکان به ما توصیه شده است باید از خواص اولیه ی خاکشیر مانند خاصیت صفرا بر بودن و درمان عطش اشاره کرد.

 

خاکشیر سایان

درمان بیماری های مختلف نیاز به بررسی و تشخیص کامل توسط پزشک متخصص دارد اما برخی تجربیات استفاده از خاکشیر را در درمان برخی مشکلات و بیماری ها تأیید کرده است. این تخم شربتی بسیار مفید در سوپرمارکت اینترنتی شهر 24 موجود بوده و به صورت آنلاین قابل خریداری می باشد.

کمک به بهبود جوش صورت با خاکشیر به چه صورت انجام می گیرد :

مخلوط 2 قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه تره و عرق کاسنی ترکیب خوبی برای درمان جوش های صورت است. برای استفاده از این مخلوط کافی است یک استکان از هر یک از عرق های گیاهی شاه تره و کاسنی را با هم مخلوط کرده و آن را با 2 قاشق غذاخوری خاکشیر ترکیب کنید. و پس از اینکه به خوبی با هم مخلوط کردید نوش جان فرمایید.

نوشیدن این ترکیب علاوه بر آن که جوش های صورت را درمان می کند برای افرادی که دچار گرفتگی صدا هستند نیز موثر است. مدت درمان با این نسخه دست کم 3 هفته است و پس از این مدت نتایج بهبود به مرور در چهره بیمار نمایان می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: